• (Android) Chess کوڈز سب میں اضافہ کرتے ہیں۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Chess ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Chess IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈز سب میں اضافہ کرتے ہیں۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Chess 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    وقت کا ضیاع کمپیوٹر چیک میٹنگ نہیں کر رہا ہے الٹا میرے پاس چیک میٹ کمپیوٹر کہہ رہا ہے ڈرون اس کا مطلب ہے کہ صرف کمپیوٹر ہی جیت سکتا ہے حقیقی انسان نہیں

    Chess بورڈ bint

    اس سے محبت کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے اب حرکت کو کالعدم نہیں کروں گا میں نے کبھی کبھی ایسا نہیں کیا تھا اور جب آپ کسی حرکت کو کالعدم کرنے کی کوشش کرتے ہیں تو قوتیں شامل کر دیتی ہیں!! (ایسا کرنے کے لیے استعمال نہیں کیا!!) تو ان انسٹال!!

    یہ ایپ آپ کی سوچ کی حکمت عملی میں گہرائی تک جاتی ہے تاکہ آپ کے حریف کی چال سے بہترین فائدہ حاصل کرنے کے لیے کون سا اقدام کیا جائے۔ اور اس میں مزید آگے بڑھنے کے لیے ابتدائی سطحیں ہیں۔

    یہ بہت اچھی گیم ہے اس لیے میں نے اسے 5 اسٹارز دیے ہیں لیکن یہ بالکل اچھا ہونا چاہیے جب اس میں کوئی آن لائن گیم ہو جس کی مدد سے آپ دوستوں یا دوسرے ممالک کے لوگوں کو مدعو کر سکیں جو زیادہ پرجوش ہو سکتا ہے اور براہ کرم گھڑی کا ٹائمر لگائیں اس کو پڑھنے کے لیے آپ کا شکریہ تبصرے کھیل کھیلنا پسند کرتے ہیں۔

    لیکن ایک غلطی شطرنج میں کوئی علامتی نشان نہیں ہے براہ کرم شطرنج کے ٹکڑوں کو نظر نہ آنے کے لیے ایک آپشن شامل کریں

    اچھی گیم۔ لیولز مشکل ہیں میں بھی گیم سے لطف اندوز ہوں...

    صحت کے لیے بہت اچھا کھیل

    یہ ایپ بہت اچھی لگ رہی ہے... میں نے دیکھا، اگرچہ، 3D، دو پلیئر موڈ میں، یہ اب بھی 2D دکھاتا ہے، دونوں ڈیوائسز پر جو میں نے اسے ڈاؤن لوڈ کیا تھا۔ براہِ کرم اس کی اصلاح کریں۔ شکریہ. ہر دوسری چیز ٹھیک لگتی ہے۔

    ایسا کیوں ہے کہ بادشاہ چیکنگ پیس پر حملہ کر سکتا ہے؟ کیا یہ کوئی نیا اصول ہے؟

    خوفناک، ایک بار جب آپ کی سطح بلند ہو جاتی ہے تو گیم آپ سے کچھ ٹکڑے لے کر، غیر قانونی چالیں لے کر دھوکہ دیتی ہے، یا آپ کو کچھ ٹکڑوں کو صحیح شکل میں کھیلنے کی اجازت نہیں دیتی ہے۔

    اچھی ایپ لیکن آپ کو جیتنے سے انکار کر دیا۔ ڈرا ہونے تک آگے پیچھے جاتا ہے۔ اگر آپ کسی دوست کے ساتھ کھیل رہے ہیں تو گرافکس وہی نہیں جو بوٹس کے ساتھ کھیل رہے ہیں، یہ زیادہ 2D ہے۔ اس کے علاوہ، اگر آپ کسی دوست کے ساتھ کھیل رہے ہیں تو یہ آپ کو کمزور نہیں ہونے دے گا اور دوسرے کھلاڑی کو آپ کو باہر نکالنے یا آپ کو باہر نکالنے کے لیے کوئی اقدام کرنے نہیں دے گا۔کچھ چیزیں جو میں کہہ رہا ہوں شاید اسے ٹھیک کیا جا سکتا ہے، لیکن میں یہ چاہوں گا کہ آپ دھوکہ دہی کے نئے تصور کے بجائے کھیل کو عام طور پر کھیلنے دیں۔ ان شکایات کے علاوہ، یہ ایک اچھی ایپ ہے۔

    مجھے یہ ایپ بہت پسند ہے، یہ آپ کے دماغ کو چیلنج کرتی ہے۔

    یہ ٹھیک ہے میرا اندازہ ہے کہ گیم پر بہت کم کام کرنے کی ضرورت ہے تاہم مجموعی طور پر گیم بہت ہی شاندار ہے

    Chess تخته‌ای ynfq

    کسی حد تک چیلنجنگ، بیٹ لیول 9، 4x ابھی تک آگے بڑھنے کی اجازت نہیں تھی! پوری ایپ سے مایوسی ہوئی.. کیا کوئی 10 کی سطح تک پہنچا ہے؟

    یہ اچھا کھیل ہے لیکن ایک سوچ غلط ہے جب میں پہلی بار کھیل رہا تھا کہ میری مخالف ٹیم میں صرف ایک بادشاہ ہے اور میرے پاس صرف بادشاہ ہے۔ تو میری مخالف ٹیم میرے بادشاہ کو روک سے کاٹ رہی تھی .روک صرف سیدھا کھیلا جاتا ہے لیکن اس میں میری مخالف ٹیم ٹیڑھی بجا کر میرے بادشاہ کو کاٹ رہی تھی۔ تو یہ منصفانہ کھیل نہیں ہے .میں سب سے درخواست کرتا ہوں کہ اسے ڈاؤن لوڈ نہ کریں۔

    Robbery Bob 2: Double Trouble Екшън muzq

    کھیل اتنا مشکل نہیں ہے اور کھیل مشکل ہے۔

    یہ بہت اچھا کھیل ہے لیکن کبھی کبھی اشتہارات آتے ہیں تو کبھی یہ اچھا ہوتا ہے لیکن بعض اوقات یہ خوفناک ہوتا ہے۔

    بہت ہی دلچسپ کھیل۔ دماغ کو تیز کرنے کے لیے یہ بہترین گیم ہے۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے کہ یہ ٹھیک کام کرتا ہے لیکن میری خواہش ہے کہ یہ آپ کو ہر جگہ یہ نہ بتاتا کہ کھلاڑی منتقل کر سکتا ہے اس سے لطف اندوز ہوتا ہے۔

    شطرنج کی دیگر تمام اقسام کے مقابلے میں کم تجربہ۔

    یہ ایک اچھا کھیل ہے۔ اور موورز کے ذریعے آسانی سے واپس آجائیں۔ Beagners اسے سیکھنے کے لئے آسان ہیں. اگلے اقدام کو دکھانے کے لئے بہت دلچسپی ہے.

    بہترین ایپ...بہت مزے کی! اس کے علاوہ ترقی پسند عنصر ان لوگوں کے لیے بہت مددگار ہے جو گیم سیکھ رہے ہیں۔

    زبردست گرافک وہاں روزانہ شطرنج کا کمپلیکس حیرت انگیز ہے یہ ایک گیم غضب کی کوشش ہے۔

    بہت سے لوگوں کے لئے بہت اچھا کھیل شامل نہیں کرتا ہے کہ یہ ایک اچھا شطرنج کا کھیل ہے میں نے اپنی ماں کو کھیلا ہوا ہے یہاں تک کہ یہ بہت اچھا اشارہ ہے لیکن روزانہ کی پہیلیاں بہت مشکل ہیں

    میں واقعی میں چاہتا ہوں کہ جب بھی میں شطرنج میں حقیقت میں ہار رہا ہوں تو میں ڈرا کال کروں، اگر میں نے اس کھیل میں اتنا ہی کیا جتنا میں کبھی نہیں ہارتا۔

    کھیل سے باہر نہیں نکل سکتا

    مجھے شطرنج اور اس ایپ پر کھیلنا پسند ہے میرے خدا میں دن رات اور تقریباً رات کو ادائیگی کرتا ہوں


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :