• (Android/iOS) Hotel Frenzy: Home Design تقلب ها استقامت را افزایش می دهند

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hotel Frenzy: Home Design IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ تقلب ها استقامت را افزایش می دهند ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hotel Frenzy: Home Design 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    بازی سرگرم کننده و شخصیت های دوست داشتنی، اما تبلیغات بیش از حد برای تماشا و دریافت خیلی کم است

    قطعا چالش برانگیز شما فقط 5 زندگی در یک زمان که بوی بد می گیرد. اما یک بازی سرگرم کننده است من از تمام تقویت کننده هایم استفاده کردم، بنابراین اکنون 5 لایو بازی می کنم و بعداً برمی گردم. این تنها دلیلی خواهد بود که من ممکن است حذف نصب کنم. چطور، زندگی رایگان فقط برای تلاش ;) با تشکر برای ایجاد.

    من رتبه ام را از 5 اقامت به 3 ستاره ویرایش می کنم. من هنوز از آن لذت می برم، اما پیشرفت در این بازی بدون خرید ارتقا غیرممکن است و البته برای این کار از پول واقعی استفاده می کنید.. مشکل دیگری که من دارم این است که وقتی ارتقا را خریداری می کنید بین 6 تا 8 ساعت طول می کشد. قبل از اینکه ارتقا آماده شود، مگر اینکه بخواهید پول واقعی بپردازید تا فوراً آن را اعمال کنید.

    Space Pinball: Classic game Arcade qjjg

    Hotel Frenzy: Home Design Aventura hgc

    من واقعاً این را دوست دارم اما من را ناامید می کند زیرا بدست آوردن الماس واقعاً سخت است که باید آن را با پول واقعی نیز بخرید.

    متاسفانه بازی رو پاک کردم بازی عالی، من هیچ مشکلی در تماشای تبلیغات یا پرداخت ندارم زیرا شما بچه ها بعد از کلی کار مستحق پرداخت هستید. اما بازی پر از باگ است. اخیراً هر بار که سعی می کنم تبلیغات را تماشا کنم، بازی را کنار می گذارم. این واقعا آزار دهنده است. سعی کردم ادامه بدم اما داره زیاد میشه هر به روز رسانی به معنای مشکلات بیشتری برای من است. اما به هر حال ممنون. بازی فوق العاده


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :